Onlangs tijdens de uitreikingen van het ‘Ergoline Flagship studio’ predicaat aan de 4 Sun & Shine studio’s (2 x Helmond 1 x Deurne en 1 x Venray) is duidelijk naar voren gekomen dat door deze ondernemer de klant volledig centraal wordt gezet. Alles draait om de klant een topbeleving te geven. Van binnenkomst tot het verlaten van deze studio’s, je kan niet anders zeggen dat hier een prestatie van formaat wordt geleverd.
Het vak zonneconsulent wordt met hoofdletters geschreven. Individuele advisering voor en na het zonnen valt echt op. Ze nemen het vak zonneconsulent zeer serieus en realiseren zich dat de huid het grootste orgaan is van de klant en dat deze volledig in de handen wordt gelegd van de zonnestudio. Daarbij hoort ook soms het weigeren van een klant die met een rood (verbrand) hoofd van de buitenzon nog een extra dosis zonlicht wilt op doen in een van de Sun & Shine studio’s. Dat dat dan niet in dank wordt aanvaard moge duidelijk zijn. Maar de zorgplicht voor de klanten wordt hier terecht zeer serieus genomen. Gastvrijheid, hygiëne, advisering, kwaliteit van de super moderne zonnebanken, en het cosmetica aanbod, is allemaal van het hoogste niveau. Je ziet hier ook duidelijk aan af dat de eigenaresse, Manuela van Kooten, zeer betrokken is bij haar klanten, personeel en haar bedrijven. Het predicaat Ergoline Flagship studio voerde Sun & Shine al een tijdje maar door o.a. de langdurige COVID periode hebben wij als JK-Nederland nog niet al haar zaken in het zonnetje gezet. Dat hebben we onlangs gedaan. Tijdens onze bezoeken hebben we wederom kunnen vaststellen dat de Sun & Shine zonnestudio’s, zeer terecht, zich met vlag en wimpel Ergoline Flagship zonnestudio’s kunnen noemen. Wij van JK-Nederland (Ergoline) zijn trots op onze client Sun & Shine en wensen Manuela en haar personeel veel succes met het verder uitbouwen van hun formule.’